lördag 10 maj 2008

Det är mycket nu.

Idag har det hänt mycket kära blogg.

1. Jag skickade ett sms till GravidLinas som enligt utsago nästan fick henne att föda.

2. När jag pandajoggade cyklade en jätte, jätte, jätte mörk man förbi mig. Han sa "cute girl" när han svisha förbi. Jag vill få ur mig ett "welcome to Mjölby" för vi har bara haft EN riktigt mörk man i stan innan, o nu har de alltså blivit tu. Men jag blev för tagen av stunden.

3. Jag rökte vattenpipa, sög för kung o fosterland och nicokickade mig nästan av stolen.

4. Jag har smsat med stockholm för att hålla mig uppdaterad på senaste skvallret.

5. Grannen frågade om jag ville komma in och ta ett glas rödvin. Jag svarar ja! Litet steg för mänskligheter stort steg för Patricia. Som att det i sig inte var stort nog konverserade jag helt naturligt med alla som var där. Asså det var vuxna där. Hurra jag är inte längre socialt handikappad.

6. Jag har skrivit en krönika om min tandläkare. Jag betar av ställe för ställe. Jag fick sluta gå till gymmet nu kommer jag inte kunna gå till tandläkaren. Snart är jag bannlyst från alla ställen i hela Mjölet.

Nu ska jag nog sova.

Inga kommentarer: