torsdag 17 september 2009

Amen lägg av va onödigt

Min telefon har blivit den grövste av grova täckningsteasers. Den ba "Nu har du täckning, men inte nu. Nu, men inte nu" o så håller den på dag ut och dag in, men mest är det "inte nu", typ 98% av all min tid. Ja på dagen då, på natten kanske jag har täckning hela tiden, det har jag faktiskt ingen aning om. Min telefon skrattar mig rakt upp i ansiktet. En vansinnig maktmissbrukare.

När saker går sönder trycker jag på alla knappar (samt kastar den i backen) och hoppas på det bästa. Förvånansvärt ofta trycker jag på rätt knappar (och kastar den på ett korrekt sätt).

Inte denna gång. Olyckligt nog tryckte jag på återställningsknappen. Dumt. Alla nummer har försvunnit. Kvar har jag 15 nummer och det är de som smsat mig de senaste dagarna . Först blev jag trötters pöjk men så tänkte jag att det kanske är lite som en svininfluensa, en naturlig utrensning bland befolkning.


Ja, asså jag vet ju inte.

Inga kommentarer: