torsdag 24 september 2009

Dag 2 San Diego-jag latsas jag ar rik!

I natt har jag skedat Karin i varldens skonaste sang. Jag var storskeden, Karin lillskeden. Eftersom jag planerar att bi fetast i hela Amerika, borjade vi dag 2 med att kaka sirap med american Pancakes och puttelite banan och en enstaka jordgubbe, nasta gang ska jag sjalvklart be att fa utan frukt och med extra smor.


Sen kollade jag pa surfardudsen pa stranden La Jolla, man far vara pa sin vakt for att inte bli pakord, de blir tokiga om man ar i vagen, lite som adidasganget i linkoping. Man brakar inte med dem. Ska forsoka bonda med dem imorgon. What's up dudes, ska jag saga och hoppas pa det basta.

Men nu, nu ska jag dusha och kla pa mig, sen handla, handla. Djavulen har intagit min kropp o vill jag ska handla. Man brakar inte garna med djavulen, sa jag bara gort.



Inga kommentarer: