söndag 27 september 2009

Hollywood baby

" Nu har jag sett Dr Phills hus, Nu kan jag do lycklig"

Men jag vill helst inte do, inte alls sugen. Maste bara vara pa valdigt god fot med gud nar man ar pa vagarna, de kor som fucking darar. Har bett tva mindre boner redan.

Jag gillar i alla fall Hollywood. Allt ar en fantasivarld. Jag snickasnackade dessutom med barbie och prince charming och de berattade (forutom deras livshistoria) att man tjanar upp till 400 dollar per dag pa att bli fotad med folk. Jag ba hell yeah, jag vill med. Funderar lite pa att kla ut mig till Anna Bok och aka ner till LA och tjana stalar nasta sommar.



3 kommentarer:

Anonym sa...

har du skickat det där vykortet ännu?
/bungan

carro sa...

ja! ja! jag vill också ha vykort!

Patricia sa...

Okej, det kommer jag lovar (typ)