måndag 28 september 2009

Disney Land

De basta attraktionerna pa Disney Land ar inte de man aker pa, utan de manniskor som besoker den. Favoriten ar de vuxna man och kvinnor (obehagligt manga) som koper Mickey Mouse-mossor med oron pa. Som snubbe kor man garna den raare varianten inspirerad av pirates of the caribbean, med piercat Mickey Mouse-ora. Sjalv blev jag valdigt inspirerad av alla brollopspar som hade Mickey Mouse-brollopsoron. Valdigt classy och nagot jag sjalv tanker anamma nar jag ska gifta mig.

2 kommentarer:

linasvina....trött sa...

Asså det är trist att du är borta men bloggen har fått en riktig revival. Blogga mer från amerikat...gud vad jag älskar det landet.

Patricia sa...

Jag alskar ocksa detta land! Kan du inte ba ta spannet o jimpa o mig o flytta hit sa kan vi blir tjockast i varlden.