onsdag 19 december 2007

Hämd

Jag: Får jag berätta om tandborsten och ditt ex om du får vara anonym?
Hon: Ja gör du det, jag bryr mig inte. Jag hade rätt att göra så.

(Bekänn färg om du vill min vän)

Här är storyn:
Jag skulle hjälpa min vän att flytta från sitt ex som hade gjort en ful dumpning. Vi hade kört bil i ett par timmar och hade trissat upp varandra lika lång tid. Jag tyckte vi skulle överaska han när han kom hem, rulla in den lilla dvärgen i mattan o låsa in han i garderoben. Vi funderade också på att krossa hans töntiga samlarfigurer men var för rädda att hamna i finkan. Precis när vi packart klart och ska låsa dörren till lägenheten vänder hon om och springer in på toan. 10 sekunder senare kommer hon ut exalterad "Du, jag tog hans tandborste och gnugga mot analen". Sen var hon redo att åka hem

Hon hade ju "rätt att göra så".

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt jävla as, men det gör inget, jag drog ollononet som läpsyl på dig varje natt!

Patricia sa...

haha. Bra ruggigt, för det skulle betyda att du smög dig upp mitt i natten, utan att väcka din fläckvän för att sedan köra tre timmar hem till mig. Lyckas lirka up låset utan natt nån vaknar...o sen till på köpte olla mina arma läppar. All cred.

Du menade min vän antar jag och inte mig. Grejen är ju den att dvärgen, the real deal pga ett missöde redan vet att detta inträffat.

Elinp3lin sa...

hahaha!

Hade en kompis som gjorde en snarlika grej, men också knäppte kort med mobilen och sedan skickade det till honom några dagar efteråt, när hon var säker på att han hade använt den!
HÄMND!

Anonym sa...

Avslöjad! Dvärgen skulle aldrig använda utrycket "ditt jävla as". Han är alldeled för mesig.

Patricia sa...

Men acceptera att ddet blir fläckvännen på östgötska!

Elin: Vadå berätta!

Anonym sa...

Inte dina läppar pucko!

Patricia sa...

Mattias, sluta låtsas va dvärgen. Du är för lång det blir inte trovärdigt.

Anonym sa...

haha du har förmodligen heller inte lika hög panna eller stor-porig näsa. Kommer aldrig bli en vettig dvärg av dig!

Anonym sa...

Hej, Jag låtsas inte vara dvärg, jag är för lång för det.

Den här diskussion leder mig in på en tanke som dök upp igår. När man är lång så säger ju folk alltid: du som är så lång, du kan väl ta ner min väska från hyllan?
men jag kan ju nästan aldrig säga: du som är så kort, kan du ge mig väskan som står på golvet!
Det är väl lite orättvist?

Patricia sa...

Jahopp ser man där. Jag trodde du var plastdvärgen.

Mattias jag tycker visst lätt man kan säga, du som är så kort, kan du ge mig väskan på golvet. Dessutom har de korta dessutom pillat´upp väskan på hyllan kan de gott försöka få ner den med.

Anonym sa...

du som är så kort kan du knyta mina skor då?

Anonym sa...

hahah bra bra bra!!!!! hämnd ljuva hämnd!!!