söndag 16 december 2007

Skyll inte på mig, jag sa nej.

It's P.Jo Buitch säger:
synd tycker jag att det byte namn från EG till EU. Det låg en viss styrka i EG.
Sawsan säger:
haha mm vet du vad?
It's P.Jo Buitch säger:
nä varå
Sawsan säger:
när jag va liten ...precis när vi skulle gå med i EG, så tryckte pappa upp massa t-shirts, som han sålde på skänninge marknad
Sawsan säger:
"EG bra, men snus bättre"

Sawsan säger:
Alla från mantorp köpte o tyckte pappa va stencool, o jag med tyckte det. Alla vi hemma hade dom överblivna tishorna hemma som myskläder sen. Hela familjen hahah

(Till saken bör nämnas att Sassas pappa är som gubben i Jalla Jalla och var ägare av Mantorps ända pizzeria, vars pizzabud använda en epatraktor för att leverera sina pizzor.)

(Till saken hör även den att skänninge marknad är The big happening of the year för hela östergötland dit alla bondläppar går i timmtal för att på natten bli skitfulla i öltältet)




2 kommentarer:

Anonym sa...

jalla jalla gubben har en liten butik i örebro som pappa åkte till o hälsade på han. dom kom bra överens.

Anonym sa...

haha roligt.

apropå lustiga gamla tishor, kommer ni ihåg (kanske inte, de kanske bara såldes i sthlm...) "störtkul i stockholm" som såldes efter att jas-planet störtade...? hahahahaha tyckte jag. som tur var fick jag aldrig nån sån.