onsdag 19 december 2007

Kul Jul

När jag kommer dö är risken överhängande stor att det kommer ske veckorna innan jul. Jul gör mig till ett nersammanbrott light . I år har jag dock enligt vänexperten Lina Almgren som varit med de senaste 10 åren varit ovanligt duktig " Jämfört med tidigare år, och om man räknar bort ditt samtal till mig nyss, får du tummen upp för årets jul och julhandel". Gött, efter 26 kan jag nästan kan hantera julen på ett sunt sätt.



Så här lätt det innan vi handlat och jag frågar om hon ska med:

Hon: åååh nej. Det tar ju hundra år för dig att handla.
Jag: Nej men i år vet jag vad jag ska handla.
Hon: Mmm visst. O så kommer det finnas olika modeller , och olika färger att välja mellan.
Jag: ja, fan just det.

Sen åkte jag till David som räddade strandat material från min gammla data. Han försökte även lära mig knepen hur man löser kuben. Jag hörde mycket tydligt vad han sa, men kunde inte göra om informationen till handling.

Inga kommentarer: