tisdag 11 december 2007

Svar

Jag fick tag i TDC. Jag fjolla ur som vanligt o var messvenskgo i luren. Fri tolkning av samtalet i brevform kommer nedan.

Hej Patricia.

Jag förstår om du aldrig mer vill prata med mig. Jag är ett svin av högsta rank och jag förtjänar inte din tillgivenhet eller kärlek. Jag skulle kunna skriva A4 med ursäkter och förklaringar till mitt oförlåtliga beteende, men det förändrar inte det jag gjort. Jag ångrar mig något otroligt. Av alla de förhållanden jag har nu, är vårt det bästa. Du är alltid så glad när du ringer, även om det varit problem och du helst av allt bara vill skrika. Du är tillgiven, men ger mig ändå space. Du var för perfekt. Jag började känna för mycket och fick panik.

Jag vet att vi hör ihop du och jag, vi behöver bara jobba vidare där vi sluta. Om Du ger mig en sista chans ska jag göra allt för att ställa allt tillrätta. Jag ska jobba dygnet runt och ge dig all den uppmärksamhet och insats som det krävs för att vi ska ta oss ur denna kris. Snälla gå inte över till någon annan, jag ber dig. Vad gäller telefon ska den aldrig mer vara avstängd, jag svär på all adsl i världen.

Din för evigt TDC.



Vadå, sa jag att jag inte skulle förlåta TDC?...a okej, men det här är SISTA chansen den lilla jäveln får.

Inga kommentarer: