lördag 29 september 2007

Back to the old days

Jag väntar på att Bungan o Martin ska komma förbi o hämta mig så vi kan gå till Carros o Rebekkas fest. Sjuk peppad. Jag dricker vin i ett försök att bedöva min baksmälla. Jag o Hanna o Karin o Svensson festade så det stod härliga till. Jag tappade omdömet.




Det kändes inte lungt att behöva stå i kö för att komma in till systembolaget.




Vi var döheta.



Det var näst intill genant att gå runt o vara så snygga. Som en käftsmäll på varenda människa vi gick förbi.




Full som en relika och nöjd som aldrig förr.






Jag o Hanna drog på efterfest på St Eriksplan. Jag var döfestlig o somnade så fort jag kom innanför dörren. Nån Shyrre snubbe lade ett täcke över mig.

Jag gillar dem.

2 kommentarer:

Caroline sa...

alika, full som en alika. men jag skulle ha varit med. snygga som tusan var ni. jag vill ha den där gröna jackan.

kom tillbaka nu hörru.

Patricia sa...

relika, alika....samma sak på ett ungefär. Go du är som skriver, ha ha.