lördag 1 september 2007

Fredagssammanfattning

Jag och Jocke spenderade dagen i affärer mot hans vilja. "Det här är sista affären jag ska in i" fick han höra mer än en gång. Jag var tvungen at lura han.


Jocke satte mig i jobb som straff. Jag nailade det på första tagningen. Jag var extremt säker.



Jocke hade fått en stol av sin mormor. Den var döfin och jag ville sno den alternativt bränna den av avund.



Vi lekte med helikoptern som nästan inte går att styra. Det är obligatoriskt.



Lina hämtade upp mig hos Jocke i hennes karls Selectabil. Då kände man sig bra märkvärdigt. Lina hade för övrigt nästan blivit bra på att köra. Det tog henne 8år.



Efter skvaller och Dr Phil snack spelade vi Wii. På grund av Linas Wii-inkompitens fick jag efter utklassning ringa in förstärkning.

Inga kommentarer: