torsdag 20 september 2007

Håret del 2.

Jag köpte bara vitaminer till håret, det råkade slinka ned ett Tony & Guy shampo också. Inte för jag tror jag kommer tappa mindre hår för det, men jag försöker intala mig det för att berättiga mitt köp. Jag har egentligen inte råd att slänga ut över hunkan för ett shampo, men det luktade nykommen hem från frisören, inte så himla lätt att motstå.

Jag kom på att det här kanske är straffet för att jag skojat en del om killar med dålig täckning i mina dagar. Nu får jag se hur det känns liksom. KUL. Jag har hajat min läxa! Stopp tack. Alltså det var säkert 6 månader sen jag skoja om det sist o piken med skämt kanske var för ett år sedan, är det inte lite sent att bli straffad för nu? O vadå hur många skulle inte va monglida i så fall. Det var skitmånga som skoja om mongolida när de var unga, men de har inte blivit mongolida för det.

OBS. Jag har aldrig skrattat åt mongolida. Slutsats. Blir jag flint. Blir ni mongolida.

2 kommentarer:

Shimi sa...

Aldrig skojat om mongos?? Jag vill minnas en Patricia som sa CP lika ofta som hon sa "nu förstår jag INTE". Slutsats: du kommer bli en flint mongo.

Nä, vet du vad Patricia. Om det skulle funka så som du säger skulle jag vara en ful tjock korkad nörd nu. Och det är jag ju inte. ÄN!

...Fan, nu har du lyckats skrämma upp mig.

Patricia sa...

HAHAHAHHA! Shima du är körd nu! Nu vet du vad som väntar dig.

Men det här med att jag kommer bli mongo, stämmer inte. Jag sa cp mer som ett utryck inte som ett hån. Andra skrattade ju liksom åt dem.

I så fall kommer jag bli bög med, för jag sa alltid "jävla bög" till killarna i klassen när jag var liten o blev förbannad.

Jag tror mer på det direkt hånet, att det är då det är kört. Vi är körda.