lördag 15 september 2007

Ut med INDIERN

Jag har har börjat kolla på Heroes. Jag orkar knappast vänta en vecka mellan avsnitten och ladda ner finns ingen plats på datan för. Så hittade jag bästa stället och nu kan jag ba trycka o titta. Lite jobbigt med den kinesiska undertexten och den apdåliga bilden. Men det är ju just det som gör mig så fantastisk. Jag är inte svår så där. Lätt att ha att göra med, inga konstigheter. Det som är bra också med hela den här grejen är att man kan spola o det är bra för jag orkar inte med Indiern i serien. Han sinkar ner hela serien. Han är inte kul nånstans, han och Dr Bombay borde ba gå o starta ett eget projekt.

Jag missade nyss ett samtal från Italien. Alltså till mobilen. Jag var ju himla populär där borta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle ligga med indiern vilken dag som helst.

Patricia sa...

Ida du är galen, det finns massor av män i serien o du paxar Indiern? Kör på säger jag. Det är typ som att välja Danny i new Kids, man blir ensam.

Anonym sa...

Jag skulle ligga med en hel del andra i den serien oxå. Dom e ju som godisar halva gänget!

Patricia sa...

mmm du syftar ¨på kinserna antar jag?