måndag 10 september 2007

Jag vänder andra kinden till....eller?

Jo rå, en annan var ju uppe i ottan och snabbpromenera en timme. Tricket för att komma iväg är att ta promenaden så fort man slår upp ögonen så hjärnan inte hinner registrera. Man fintar hjärnan. En konstig grej är att min högerfot alltid domnar bort mellan minut 25-45. Vad är dealen med det? Mellan minut 15-45 är jag så trött att jag vill slänga mig i diket o dö, sen är det typ som jag dött o det är inte jobbigt att gå längre. Det är också konstigt?

När jag kom hem åt jag en atletfrukost bestående av två knäckebröd med ost o saltgurka o drack grönt te. Posten lämnade ett brev som fritt översatt sa "Nu kan du registrera dig på din kurs. Hoppas du har överseende med att vi förhalat processen med flit för att du skulle få en jobbig start. Lycka till med att ta igen kurslitteraturen. Vi har slagit vad på kontoret, förloraren betalar fredagsfikat" Jag registrerade mig och körde land o rike för att leta rätt på böckerna till "projektledning inom musik och event" som alltså är kursen jag ska läsa. Ringde viktigt samtal. Lagade mat. Sen målade jag ansiktet och gick till replokalen för att spela. Nu ska jag lägga mig o läsa Mästaren och Margarita. Jag har bara läst några kapitel men jag tror jag kommer gilla den.

I morgon ska jag till Jocke, jag är exalterad. vi ska börja spela in en låt som JAG gjort. Alltså JAG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahah, d är den roligaste jag vet!
va tvungen att läsa innan jag gick o la mig.
god natt/god morgon/god middag min ängel.

Patricia sa...

Du är la go mot mä!