onsdag 4 juli 2007

Accelerator Baby!

Jag har en otroligt frikostig vän vid namn Andreas. Andreas lystrar han dock bara till när han mamma ringer, annars är det under namnet Bungan han är erkänd. Bungan lät mig och mina goa Jänkare låna hans lägenhet under hela vecka i Stockholm. Han sov i sin tur hos Martin, som liksom därmed blir lika frikostig han.

Huvudeventet för veckan var Accelerator. Tokbra musik, öl o fantastiskt sällskap. Ny i sällskapet var Hampus som jag bekantat mig med tidigare i veckan och som var så pass manlig att han platsade bland mina vänner och fick hänga med oss under hela Accelerator. Under första kvällen blev jag tokfull, eventuellt drogad av 4 öl och höll resterande kvällarna efter incidenten ett vakande öga på Hampus "Tack, men jag öppnar min öl själv ". Han hävdar promt sin oskuld och jag tror han nästan.

På fredagen tyckte jag alla band jag såg var bra, på lördagen att alla var dåliga, med undantag för Bright Eyes. Det hade nog troligen mer att göra med mig än med bandens prestationer. Jag hade ont i foten mest hela veckan o lilltån var lika tjock som den var bred, dessutom sov vi en hel bunt i sängen och man låg så stilla att man vaknade med liggsår. Jag gnällde lite och drack lite öl o så blev det lite bättre.

Fantastiskt bra helg.

3 kommentarer:

Caroline sa...

å nu är ni i gbg och njuter av stan och en massa goa gubbar. du ska ju vara hääääär. å. ringer dig nu bästaste.

p.s. o herre min djävul, när ska jag fatta att det där gapskrattet inte är så jävla fotogenique...???

Anonym sa...

nu är hon min! min min o bara min. men va inte orloig, jag sjunger kunta kinte varenda gång hon lättar på tyglarna, då blir hon glá!

Anonym sa...

Gillar du det här då, rysk heavy metal när den är som bäst,http://www.youtube.com/watch?v=yUiBt5dCtxI

Trevlig sommar annars.

Mvh/johan