måndag 23 juli 2007

Varför inte, sa karln och tog en ost under jackan.

I natt hade jag en dröm om en snubbe jag dejtade för ett par år sedan som snattade en ost på en av våra dejter. Han fick många olika namn bland mina vänner, men låt oss här rätt o slätt kalla han osten. Jag och Osten har inte haft kontakt på ett ganska bra tag och det är därför dagens händelse känns lite konstig.

Drömmen:

(Ring Ring)

P. Patricia.
Osten. Hej. Det är X.
P. Vem?
Osten: Men, vadå du hör väl.
P. Naä.
Osten. Jo......
P. Haha, vadå pratar vi X som i han som snodde ost.

Det hade ju inte vart några lustigheter om det inte vart för att jag vaknar, går upp, in på facebook och ostsnattarn himself har lagt till mig som vän! Är inte det lite ruggigt eller vad?. Då bör tilläggas att jag bara haft facebook i tre dagar. What's up med det ödet undrar jag. Jag tycker mig ändå ha betackat mig från alla framtida ostäventyr.

Ps. De har tagit ner amerikanska flaggan nu. Vi drar tillbaka våra trupper.

1 kommentar:

Anonym sa...

fan va sjukt...hade du verkligen bara haft den i tre dar?
skumt det där med osten också föresten..