lördag 28 juli 2007

Premiär

Vi hade spelningen i Torsdags. Alla var där. Far, bror, moster, Lina, Jimmy, Sassa och Kim. Inte bara, men bland annat. Jag hade satt upp luggen dagen till ära för Jocke sa att karlarna skulle hoppa i plurret då. Annars var jag nöjd med min insats trots lite problem med mitt andreinstrument, jag försökte sopa igen misstagen genom att se oberörd o cool ut. Sassa sa att hon gilla mig bäst när jag åmade mig. Kim tog några heta kort på oss som hon har inte skickat, men jag o Sassa tog ett dödsallvarliga kort som jag bjuckar på istället.

Sassa hade sleep over i min bunker. Jag höll henne vaken hela natten för jag inte kunde sova, framåt nio somnade vi samman i en sked med "Songs Ohia" i bakgrunden, vackert som en saga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

oh guuuuh, jag tycker så mkt om dig.

Anonym sa...

Tycker ni gjorde en bra spelning!

Patricia sa...

Tack tack så jättemycket!