tisdag 17 juli 2007

Klart tjejen ska köra helikopter om hon är intresserad

I dag har jag spenderat kvällen hos Joakim i Linkan. Jag parkerade mig vid soffan och körde med hans radiostyrda helikopter. Den var svinliten och svårmanövrerad. Jag är tydligen en naturbegåvning, det är vad Jocke säger. Lätt att man vill vara en naturbegåvning på en karlagrej, de blir asimpade av sånt.

Jag är officiellt medlem i bandet
Dynamo Dresden, för nu står det tillomedmyspace. Den 26e Juli ska vi spela på O-ringen i Mjölby på en scen ute i vattnet. Jag har dock den blygsamma rollen som Jockes Sidekick, men har man vägarna förbi borde man ta en titt. Duetten jag o han sjunger på verkar bli döfin, den är sorglig och i slutet vill man bara sätta kniven mot strupen o köra.

Dagens låt är Modest Mouse-Float on. Ja, den är gammal. Ja, det är först nu jag hajat dealen och Ja, jag har lyssnat på den 30 gånger i dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

You can be my wingman anytime!

Anonym sa...

o-ringen i mjölby! jag kommer.

Anonym sa...

she had been the court stenographer in the little village for two decades when she disappeared into the mountains.

i was part of th search party that day. snow was pending and the bare branches looked like mounted antlers on the canyon walls.

i walked with glenn from white moon insurance for hours through columns os shimmering firs and ponds frozen into opal tables

until, arriving at an overlook at dusk, we heard th cracking of a hammer echoing through the burnished valley and saw what looked like the old judge and twelve other men and women pitching camp for the night.