onsdag 4 juli 2007

Första veckan med Jänkarna


Så här ser man ut när man kommer från Amerika. De är helt okej på att lyda. Hon är riktigt duktig, han får man hålla kort. När de inte fattar kör jag en "This is how we do it in Sweden". För att hålla dem lugna körde jag runt och visade dem sevärdigheter jag inte kunde berätta något om.






På midsommar släppte jag loss Amerikanarna med de bästa. Snaps, lite drama och mycket fylla. Kunta Kinte fick även han vara med på ett hörn. Det tyckte alla var kul. carro kanske mest.




Sen ville vi spela Skipbo men hittade bara ett kort, så vi bjöd oss över till Emmas midsommarfest. Jag och Ryan sjöng Erasure-A little respect på Singstar. Jag vann såklart. Sassa körde sitt egna race. Varför gå från festen innan man blir utslängd? Varför ens gå då. Varför inte bara trycka handen i ansiktet på denna?





Vi är inte dom som är dom så nästa dag körde vi på i vanlig ordning. Martin var mest på G. Han satte fyr på sin glasströja. Men det gjorde han inget alls. Han sa att det blev lakritsglass istället för vanilj.




3 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom du inte kommer hit med jänkarna så är jag sysslolös. vad gör man då? jag måste blivit tokig för jag har just powerwalkat runt ån. herregud. se vad du får mig att göra när jag inte blir stimulerad!

Patricia sa...

Kompis, det är inte så himmla lätt dö. Men snart är jag din igen. Hur fint blir inte det då?

Caroline sa...

meh, det var ju inte jag som tyckte kunta kinte var askul, det var ju duuuuuu! jag fick ju sjunga den om och om och om igen för att hålla dig nöjd. men vad gör man inte